hw: NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Srpen 3 12:38:40 CEST 2020

Mimochodem musím říct že co se týče Netflixu tak u nás to v podstatě
nahradilo  (kromě zpráv  na CT1 celé televizní dění domácnosti). Dcera
prinesla pred koronou odnekud  ucet pro 4 uziv. a docela se to pouziva.
Normální pozemská televize už je dnes nepoužitelná kvůli reklamě. Netflox
je opravdu velmi zajímavá alternativa když se člověk chce podívat i na
nějaké archivní věci.  Hned a bez stahování. Anebo na novinky.  Je tam toho
spousty. A bez reklam...