hw: NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Srpen 3 12:22:40 CEST 2020

hezky den.
dostal jsem ukol poridit pro duchodce, neco co mu pripoji netflix do
tv(full hd).
televize neni smart(samsung), aktualni dostupne pripojeni plati
20Mbps(dostupne az 40Mbps).
proste syn tatovi poridil predplatne, ale ze tu mame nejakou dostupnou
konektivitu, a jeho tata nema potrebnej hw se nejak neinformoval
:-)(panelakovej prazak)
nasel jsem chromecast, ale nema ovladac a rj45 pripojeni.
pak nejaky tesly, ale bida za bidou.
zacinam mit pocit, ze to bude akce za balik penez s nejistym vysledkem.
je nejake reseni pro ne PC cloveka treba do 1000kc ?
nejakou instalaci bych mu zaridil, ale pak to musi frcet samo.
dik za info.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.