OT:Fragmentace

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Srpen 3 11:30:06 CEST 2020

Pro účely archivace to tak dělám, jenže pro normální režim to nejde
použít, protože uživatel může chtít data jak za posledních pár minut tak
třeba za poslední den, týden,měsíc, rok. Podívejte se na
http://www.ekovy.cz/servis/index.htm?firma=demo Server teď funguje tak,
že klient (webový prohlížeč) pošle kolik bodů potřebuje pro vykreslení
grafu v zadaném časovém intervalu a server vrací jen data, která se dají
zobrazit. Třeba při zvoleném časovém rozlišení každý stý vzorek. Server
ví, jak často za sebou (není to úplně přesně, ale to nevadí) jsou vzorky
a pokud je požadován každý desátý vzorek nebo méně, najde se půlením
intervalu první a pak se čte sekvenčně až se získá potřebný počet
vzorků. Pokud je interval větší, čtou se všechny vzorky půlením
intervalu. tento mechanismus se ukázal jako nejrychlejší.

Martin Záruba