OT:Fragmentace

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Srpen 3 09:45:36 CEST 2020

Děkuji všem za nápady. Samozřejmě nechce se mi to příliš předělávat a
použití sql znamená to předělat hodně. To řešení, které požívám je velmi
svižné, některé soubory mají okolo 200 000 záznamů a nalezení potřebných
dat trvá do vteřiny, přičemž je třeba přečíst cca 1000 vzorků. Pokud to
není zoufale fragmentované. Soubory jsou setříděny podle
klíče-datum+čas.  Asi opravdu nejlepší bude ssd. Celá databáze má nyní
asi 50 GB.

Martin Záruba