Kopírování projektů Atmel Studia

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 30 23:12:56 CEST 2020

Dobrý den všem,

byl jsem z různých SW zvyklý, že když chci udělat projekt podobný nějakému již existujícímu, tak ho prostě zkopíruju pod novým názvem a upravím.

Jenže zkopírované solution AS se chová tak, že když v něm otevřu jiný soubor než main.c, tak se neotevře ten zkopírovaný, ale původní v místě původního solutionu.

V něm se mimo mých zdrojáků nachází i:
název.componentinfo.xml
název.cproj
název.atsln

Když v nich všechny cesty a názvy s pomocí najít/nahradit změním na nové, začne to být lepší. Ale zdá se, že vznikne kočkopes, vyznačující se tím, že stejně někdy najednou zjistím, že edituju soubor z původního umístění. Předpokládám, že při tomhle vznikají videa uživatelů náhle rozbíjejících počítač.

Tuším, že to souvisí s „hausnumery“ v atsln.

1. Jak správně kopírovat projekt/solution Atmel Studia, aby vznikl nový, zcela nezávislý?
(to jsem provizorně vyřešil tím, že založím nové solution a zdrojáky v něm přepíšu těma kopiema)
2. Jak postupovat, pokud chci k projektu přistupovat na více PC, mezi kterými se automaticky synchronizuje dropboxem a nachází se v jiných cestách?

Díky,
PH