Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 30 15:09:43 CEST 2020

Ahoj,

no ono to tak v podstatě i vypadá, protože nezávisle na poloze desky na
pracovním stole se to projevuje stále u stejných součástek.
S měrkou, digitálním měřítkem, obrazcem na papíře to funguje dobře. Ale
s deskama už ne tak dobře.

Přepsal jsem výpočty z float na double, ale nepomohlo to. Chystám se
napsat program, který bude posílat čistý GCODE s polohama pár součástek
na desce a jsem zvědavý, jestli to bude jiné než z OpenPNP.

Oja