Mobilni display PLC Simatic na Wi-Fi

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Duben 30 10:06:07 CEST 2020

Zdravím,

dovolím si poznámku k těm mechanickým sedmisegmentovým displejům. Z mého pohledu jsou úžasné (250mm má čitelnost na 100m i na slunci), minimální spotřeba (jen při změně). Můžete je vidět u většiny čerpacích stanic.

Právě s nimi stavím startovací hodiny na OB (oproti ledkovým budou vidět a na stejné baterky pojedou 20h oproti 2h). Podařilo se mi je zachránit při modernizaci sportovní haly, kde je nahrazují moderními led panely.

S přáním pevného zdraví
Martin Locker