Re: OT: tlaková ztráta v potrubí

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Duben 30 09:32:21 CEST 2020

Mam podobny zberac samodomo vyrobeny z kanalizacneho cistiaceho dielu.
Neverim, ze to neupcha namrznuty lad, tak na zimu cely diel vyberiem a
nahradim 110 kanalizacnou trubkou.
Tiez pripojene 32mm tenkostennymi trubkami na zavlahu. Tu je foto po
montazi. Trubky este krive, samozrejme som to doriesil. aby nevznikali
bubliny v potrubi, tie znizuju prietok.
https://photos.app.goo.gl/7H69UXv9bMbcggGp9

Dňa 30.4.2020 o 9:14 Vláďa Anděl napísal(a):