Re: OT: tlaková ztráta v potrubí

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 30 09:05:30 CEST 2020

Jenom taková drobnost, kterou znám od souseda - na jaře, když roztává
sníh, tak na slunné straně střechy začne roztávat, ale ve stínu v trubce
je ještě pod nulou, takže tam zase zamrzne.

Čili je potřeba počítat s tím a udělat celou cestu leduvzdornou a ledu
odolnou.

Existují takové podobné sběrače dešťové vody, které v sobě mají sítka na
odstranění mechu a listí a tak, ale jak to ovlivní množství sebrané vody
a ledu to nevím.