doska GT2560 - poskodeny MCU, vymena?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Duben 30 00:52:31 CEST 2020

Vdaka. S teplovzduchom je s tym isto menej prace, ale nemam prax a bojim
sa toho :) Ja som to kedysi skusal na par vyradenych doskach. Nemozem
povedat, ze by som dosiahol uspesnost, s ktorou by som si trufol ist na
dosku, na ktorej mi povedzme aspon trochu zalezi :) Alebo to odniesli
cesty na DPS, alebo plastove suciastky v blizkosti, alebo som odfukol aj
to, co som nemal v plane. Mal som aj uspesne pokusy, ale minimum. Navyse
to uz bolo dost davno, takze prax blizka nule...

Preto som sa tu opytal na skusenosti a to odstrihavanie sa mi pozdava
najlepsie.

miro