3D: doska GT2560 - poskodeny MCU, vymena?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 30 00:03:04 CEST 2020

TQFP 100 jsem měnil podobným způsobem jako např. zde:
https://youtu.be/Iqayu9CdErw jen mikropajkou.
Demontáž jsem udělal tak, že jsem po obvodu skalpelem odříznul celé pouzdro
a pak jednotlive odpajel nozicky. Potom CU licna, tavidlo, vycistit plosky
a dal podle videa..