Re: pøesnost PCB z Èíny a osazovaèka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 29 22:51:21 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

nie som odbornik na tuto parketu, ale onehda som sa o podobne veci ako
x-y stolceky trochu zaujimal tiez a rada, ktoru mi dali chlapci
robiaci s nimi aplikacie na dennej baze bola: ziadne rarohy ale
poriadne poctive linearne vedenia...

Radsej si nasetrite a urobte si to poriadne. A nemusite kupovat zrovna
tie najdlhsie, mozno staci trochu okresat poziadavky. Obcas sa to da
cele kupit ako hotovy diel so zlavou, zalezi na obchodnikovi, ktoreho
oslovite.

Ked uz pouzivate remene a ozubene kolesa, tak to nezente na maximum,
lebo potom nemate uz priestor na kompenzaciu chyb v polohovacej
mechanike a dalsi dosledok je ten, ze aj Vase plosne spoje musia mat
istu minimalnu hustotu suciastok na jednotku plochy dosticky a
patricne velke pady pre kontakty. Proste robit posledny hitech za malo
penazi v tomto pripade nejde tiez...

A.

=========

No tak už moc software nevìøím. Použil jsem verzi 2.0 a pøesnost je
lepší, chyba všude max. kolem 0.1mm .
To už asi odpovídá použitým motorùm, øemenùm a kladkám.

Pokud to chápu, pak plný krok motoru je pøi GT2 16 zubù a 200 krokù na
otáèku 0.16 mm. A mikrokroky pøesné spíše nejsou.
Jak mohu zvýšit pøesnost pohonu? Zpøevodovat? Pomohl by krokáè s 400
kroky na otáèku (moc jsem jich dostupných nenašel).

Oja