Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 29 22:32:16 CEST 2020

Ano, já vím, že ty novější Duety jsou postavené na SAM4, kdežto původní
verze byly na SAM3. Konkrétně na stejném procesoru, jako obsahuje
Arduino Due, takže tehdy se dal SW Duet spustit na Arduinu Due, ke
kterému se dolepily drivery a další výkonový HW.

Ale netuším, jestli tato kompatibilita funguje i nadále. Tedy jestli se
současný Duet, určený pro nějaký SAM4, dá zkompilovat a provozovat
na SAM3 a tedy na Arduinu Due.

PL