Re: ventilátor NMB

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 29 13:39:25 CEST 2020

U DigiKey si můžete naklikat ekvivalent :

https://www.digikey.com/product-detail/en/nmb-technologies-corporation/3115RL-04W-B59-E00/3115RL-04W-B59-E00-ND/2602759

Jinak v HongKongu jich je mraky , ale to asi slyšet nechcete.

když jsem ještě pracoval, s NMB jsme spolupracovali, ale vhodný kontakt na
shánění dvou ventilátorů bohužel nemám.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez