Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Duben 29 09:49:46 CEST 2020

Ano to je zajímavé. Ale já mám nepřesnost někde kolem 3cm od začátku osy
a sedí to někde kolem 10cm.
Jinak co se týká programu, momentálně mu věřím, ale asi si napíšu
jednoduchý svůj na posunování os a dopočítávání "skew" na xy, abych to
zkontroloval.
Ale včera jsem bušil GCODE rovnou do terminálu a dělalo to podobné věci.

Oja