Pracka a spadly remen

Úterý Duben 28 12:44:13 CEST 2020

Přesně, nemám torx šroubovák, co by tam pasoval. Samozřejmě nějaké ve
svojí hrabárně s nářadím mám, ale ten největší je furt menší než díra
v šroubu. Asi to bude tím, že jsem vždycky rozebíral nějakou drobnou
elektroniku jako mobil, kde byly menší torx šrouby.

Tady na té pračce jsem to musel povolovat štípačkama a pak vyšroubovat
obyčejným plochým šroubovákem. A při sestavování jsem tam dal šrouby
resp. vruty s křížovou hlavou.

Problém s torxy je, že potřebujete na každý šroub jinou velikost,
zatímco jedním křížákem povolíte celou řadu šroubů a na ty nejmenší
holt použijete ostřejší křížák.

Pokud nejste žena. To použijete nůž na stejky. Na jakýkoliv šroub, i
na ten se šestihranou hlavou. Ten sice nepovolíte, ale aspoň zničíte
ten nůž.

P.K.