piskajuci spinany zdroj

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 27 14:50:24 CEST 2020

Byva tam obcas kondik i s malou kapacitou v ESR provedeni tomu bych
kapacitu nemenil. Obecne u filtracniho kondiku dam klidne na vetsi
napeti s vetsi kapacitou Low ESR i do roztece 5mm kondik s dam kondik s
rozteci 7.5mm. Jde to.

Obcas byva problem v kondiku na primaru za diody ten na 350V/400V, menim
taky, ale problem je, aby byl zrovna v supliku nebo u lokalniho
distributora skladem, rozmerove se tam proste obcas nevejde. Zkusit
nejaky merak jako zajicometr na ESR, nemusi se vyndavat kondiky... .

Jirka