Re: STM32F207 & porty PC 13-15 & PI8 a zatížitelnost

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 27 14:42:40 CEST 2020

... a je to taka blbost, ze z RM0090 k 'F4 to vypadlo uz v roku 2014 pri
prechode z rev.7 na rev.8, https://snipboard.io/FhjxCX.jpg

Ten 'F2 je taky zabudnuty rad (ani mi nie je uplne jasne, preco ho chcete
pouzit, resp. preco ho vobec niekto pouziva), takze RM0033 je taka
popoluska ktora sa prilis neupdatuje a neopravuje (a podobne doporucujem
prezriet si erraty k 'F4).

wek