piskajuci spinany zdroj

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Duben 27 14:05:06 CEST 2020

ok, tak to skusim pomenit vsetko na tom zdroji,

a moze to mat nagativny vplyv (napr. na regulaciu, spatnu vazbu) ked sa da vacsia kapacita?

napr. bolo tam 1500u dal som 2200u (nemal som iny ani rozmerovo)

m.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, April 27, 2020 1:52 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: piskajuci spinany zdroj

Přesně tak, všechny vyměnit a hotovo. Dá se sice najít ten „správnej“, ale za čas přijde na řadu další. Takhle je na roky pokoj.

PH

Od: Josef Zeman <mailto:jozem na volny.cz>

Ten zdroj relaxuje. Normálně běží na frekvenci nad slyšitelným

pásmem, ale jak začne vynechávat, tak začne být slyšet. Obvykle vyměním

všechny elektrolyty v něm a je klid. Měním opravdu všechny. Neřeším,

jestli jsou některé na hraně. Ze zkušenosti to za potíže nestojí.

Zeman