piskajuci spinany zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 27 12:18:30 CEST 2020

Bude tam jeste nejaky maly kond, ktery ztratil kapacitu/ velke ESR. Me
zacal piskat takhle Medialink ML1200  o Vánocích.
Problém byl, ze to delalo jen ve stdby ale  vadilo to jen detem. Ja ani
zena jsme nic neslyseli.
Otevrel jsem  kryt a chladicim sprayem (Dust OFF 67 vzhuru nohama)  jsem
postupne ochlazoval pri asistenci syna vsechno mozne.
Narazil jsem na elyt 1M/63V, mel par nF , po vymene to prestalo pistet.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 27. 4. 2020 v 12:01 odesílatel Lukac Michal <Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk>