TC2309

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 26 02:09:01 CEST 2020

Děkuji za fotky. Napřed jsem si říkal, že Vám můžu ale jenom závidět,
oč je to u těch Vašich udělané líp.
Ta moje je menší. Je jen na jednu tužku nebo LiIonku typu 14500.
Je to tahle: https://www.aliexpress.com/item/4000106600564.html

Pak jsem si ale řekl, že snad není možné, aby to nějak nešlo.
Vy u té baterky XML-T6 máte v tom hliníkovém kuse dookola vybrání,
přes které se to dá vytočit z toho černého těla.

Já tam nic takového nemám. Je tam jenom hladký hliníkový kroužek.
Proto jsem si myslel, že je to jen silou nalisované nebo vlepené. Ale zkusil
jsem ho zevnitř chytit rozepřením kombinaček - povedlo se to z toho
těla vytočit!

Takže Vám moc a moc děkuji za návod a tip.

Je tam 6-nohový chip s označením 2210, tlumivka, dioda, kondenzátor,
měřicí odpor R500 a jeden (asi konfigurační) nulový odpor.
Tak zítra kuchnu ještě tu druhou, abych zjistil, proč svítí a bere o 30%
míň.

Ještě jednou díky. :-)

Petr Labaj