TC2309

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Duben 26 01:29:08 CEST 2020

Tak este som v domacnosti zabavil pre ucely didakticke inu baterku,
ktora je novsia, ako ta predchadzajuca:
https://photos.app.goo.gl/fGueYBvJU1MXh6gf6

Tiez nie je nic lepene, ani silou lisovane. Vidno, ze si cinan trochu
zjednodusil konstrukciu. Sosovka je zatlacena plastovym kruzkom, na
vybratie staci potlacit na okraji dovnutra - protilahla strana vybehne von.

Potom treba niecim 2-ramennym chytit hlinikovy drziak LED-ky vo
vykrojeniach na obvode a povolit ho. Je na normalnom zavite, primerane
utiahnuty. Mne stacila pinzeta, ktorej ramena som strcil do protilahlych
vykrojov.

DPS je jemne vtlacena do hlinikoveho puzdra, po obvode su vykrojene
otvory, ide vylupnut ihlou.

miro