RE: OT Jaký plech a kam pro něj?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 25 22:05:21 CEST 2020

Tak to je super. Že práce bude takhle levná jsem nečekal.

Tak teď se ještě naučit s nějakým CADem a zopakovat pravidla výkresů:-)

Původně jsem myslel, že nechám udělat jen tyhle plechy, na což by mi stačilo to namalovat v Kicadu, ale když je to s cenou takto, asi poněkud změním celou konstrukci a nechám ji komplet udělat.

PH

Od: Ales Prochaska
Ocelový plech je vyloženě levný, výchozí odhad je 30 Kč za kilogram.
Nerez je tak za stovku. K tomu si přičtěte korunu za centimetr řezu,
ohyby nevím ale nebude to nic hrozného, zvlášť když budou o 90 stupňů
a rovnoběžné s hranou plechu. Lakování v práškové lakovně řádu
desetikorun za kus (nezapomeňte do plechu udělat dírky, aby se dal
pověsit na háček). Fixní náklady v řádu stokorun (cena v lakovně bývá
dle vzorce nx+f).

Aleš Procháska