Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Duben 24 21:42:25 CEST 2020

No tak s tím potiskem jste mě přivedli na přeměření desky a čumím.
Výsledkem je, že pomocí šuplery a lupy jsem zjistil, že podle souřadnic
v gerberu je dobře potisk, ale měď ujíždí.

https://photos.app.goo.gl/5eJxxeoqvamCb2Zq7

Na té fotce můžete vidět, že u některých součástek nejsou plošky mezi
potiskem, ale šejdrem. A přesně ty zlobí.
Kamerou jsem to rovnal samozřejmě na měď.
V pondělí to zkusím srovnat na potisk.

Oja