Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 24 21:31:12 CEST 2020

Jen nepodstatná poznámka: potisk je obecně nejméně přesná operace při
výrobě PCB.
Takže když má být něco přesně (třeba pro zaměření ručního usazení
nějakého pouzdra,
u kterého nejsou vidět kontakty), tak je třeba ty zaměřovací značky dát
do mědi nebo
masky, nikoli do vrstvy potisku.

Ta nepřesnost potisku je pěkně vidět třeba na písmenech A a K u diod D2
a té vedle.
To jedno A je hodně uskočené dolů (pokud tedy není nepřesnost už v
podkladech).

Jinak docela překvapení, že používáte 75176 (které strašně žerou) a ne
nějakou
modernější variantu. Cena nebo jich máte plný šuplík?

Pastuje Vám to moc pěkně, kopečky jeden jako druhý. Fakt dobré.
Jen se mi skoro zdá, že na malých součástkách a padech je té pasty
trochu moc. Ne?

Každopádně gratulace k Vašemu stroji.

PL