Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pátek Duben 24 12:03:18 CEST 2020

Vyzera to solidne, asi je na case davat na dosky aj fiducials, aby bola
ta kalibracia jednoznacnejsia, potom sa mozno skor podari najst kde je
naozaj problem.

Toto je predchodca:

https://photos.app.goo.gl/zBReXmJF7zU2EZmr5

Pri nastupcovi som sa silne inspiroval tymto projektom (vratane
automatickych podavacov), konstrukcia je z profilov 2040, lineary MGN12:

https://docs.mgrl.de/maschine:pickandplace

cakam este na X-ovy linear, plus nejake drobnosti, zvysok mam
pripraveny, uvidime, ako rychlo sa to podari, mam tu kopec roboty a zas
musim robit rucne...

https://photos.app.goo.gl/Z4NndQ6yw4LytczJ7

Pri Liteplaceri som pouzival software od autora, na tomto jednoznacne
prejdem na openpnp, na liteplaceri mi strasne chybala spodna kamera, tu
je to poriesene podstatne lepsie.

Dalibor