Analogovy vstup - vstupny prud

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 23 22:08:26 CEST 2020

Ještě se vrátím k původnímu požadavku, zejména „Stacia mi stavy "este dobry - vyslovene zly".

Šlo by udělat něco jako RC oscilátor s okénkovým komparátorem, z nějakého OZ s nízkým Iin, třeba MCP6002 a klopným obvodem, třeba 4013. Vždy když Uc vyjede z okénka, KO1 resetne Uc do středu okénka a při té příležitosti se KO2 překlopí.

Ke kondíku se zároveň připojí testovaný vstup. Na výstup KO2 se dá piezorepráček a podle výšky tónu bude znát, jak asi velký je injektovaný proud.

PH

Od: Jan Waclawek
[preposielam]

rad by som sa v konferencii opytal taku aktualne aktualnu otazku a to:

Ako urcit v domacich, amaterskych ci dielenskych podmienkach vstupny
prud analogovych vstupov roznych IO?   Stacia mi stavy "este dobry -
vyslovene zly".

Mam tu na stole par operakov, nejake 555 a mikrokontroler, ktory meria
napatia na analogovych vstupoch. Analyzou som dospel ku jednemu
analogovemu vstupu mcu, ktory je mimo, ma nejaky velky offset oproti
ostatnym vstupom. Meral som odporovy delic napatia. Podobnou analyzou
meracieho retazca som dospel potom ku tym operakom a vstupom
komparatorov v 555tke.

Dakujem za tipy a napady z praxe.