RE: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 23 18:35:54 CEST 2020

Myslím, že to možné je. JLC jsou spíš na takové ty hračky, kde by 0,2 mm nemělo vadit. Ono to na SMD až na pár výjimek ničemu nevadí.

Naopak třeba u AllPcb, kde se dá objednat 12vrstvá deska s garantovanou impedancí a dá se očekávat, že na ní budou patřit velký BGA, budou mít asi lepší technologie.

PH

Od: Ondřej Janovský

trápím se tu s takovou podivností, kdy dám desku do osazovačky,
zkalibruji pomocí označení polohy dvou součástek a pak zjistím, že
některé polohy součástek na desce mají offsety cca 0.1 - 0.2 mm.

Už jsem udělal vše, zkontroloval pravoúhlost os, počet kroků na 1mm,
jezdil podél známého tělesa - polohy jsou opakovatelné, na kameře to
sedí, ale jakmile se kamera přesune nad pozice některých součástek, je
ten offset vidět.

Vzal jsem desku jiného výrobku a tam to nedělá, maximálně jsou offsety
do 0.05mm

Je možné, že by to číňan takhle flákal? Je to JLCPCB.com.