Analogovy vstup - vstupny prud

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 23 14:57:27 CEST 2020

To ale ničemu nevadí. V první variantě, velký C+multimetr, se zanedbatelná vzorkovací C nemůže projevit. Ve druhém se projevit může, ale namělo by to vadit, dá se tím taky změřit.

Obecně se tímhle dá zjistit všechno, zejména pak směr a velikost proudu při napětí které mě zajímá. Co víc si přát:-)

PH

Od: Jan Waclawek

No lenze ten vstup ADC rozhodne nema ohmicky charakter.

Typicky je tam pripinany vzorkovaci kondenzator, ktory je navyse pred
zopnutim nabity na nejaku hodnotu, zavislu od konkretnej architektury toho
mcu a na predchadzajucej historii, napr. moze byt nabity na polovicu
referencneho napatia, na napatie kanala vzorkovaneho v predchadzajucom
kroku, apod.

wek