Re[2]: Reflexní infra závora

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Duben 22 19:40:06 CEST 2020

Pokud nevadí bastlení tak, se mi celkem osvědčily na jednoduchou detekci infra přijímače dálkového ovládání tsop1736, k tomu zablikat ir led. Spotřeba se dá omezit přerušovaným provozem (pokud stačí párkrát za sekundu) a nastavením proudu do led tak, aby intenzita stačila při odrazu (ty přijímače jsou dost citlivé).

Pokud to má být hotový kus tak existují např. snímače sharp gp2d02 - analogový, existují i 0/1 (ale z hlavy označení nedám).
Ovšem cena je trochu vyšší. Dělají i jiní výrobci, ale to bude podobné.

S přáním pevného zdraví
Martin Locker