Re: Životnost filament LED

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Duben 22 17:21:48 CEST 2020

Zdravím,

mám v dílně 4 žárovky s filamenty, v průměru ale svítí tak 2 hodiny denně.
Ale jsou tam už 6 let (kupované v OBI) . Jsou hlavou dolů, v porcelánových
"retro" objímkách, přímo na stropě.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel