Re: Životnost filament LED

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 22 16:39:16 CEST 2020

Svého času tady běželo téma, kde se rozebírala pracovní teplota
"filament LED" tyčinek.

K tomu se druží pracovní teplota el. předřadníku v patici (i když u
filamentu bude možná jen usměrňovač - nevím, určitě lze najít).

Není mi úplně jasné, zda mezitím světlozítřkoví vizionáři, sociální
inženýři a marketingoví managoři změnili fyziku, ale obávám se, že spíš ne.

Takže bych to nazval logickým důsledkem nepochopení základních
fyzikálních principů (nebo spíš naprostým salámismem kombinovaným s
bezbřehou touhou po zisku za každou cenu bez ohledu na kvalitu toho, co
produkuju).

Ale třeba jen nemám ten správný úhel pohledu...

--
Jirka