TC2309

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Duben 22 11:18:03 CEST 2020

Tak jsem trochu v koncích. objednal sem 10 nových tranzistorů a 10 řídícich IO. nejdříve jsem najisto vyměnil tranzistor, čelovka stále sviti slabě. vyměnil sem i řídící IO , stále svítí slabě. zkontroloval sem baterie, jsou ok. zkontroloval jsem držáky baterií , jsou ok. zkontroloval jsem diodu na vstupu, je ok. odpojil sem led chip a pres trimr pripojil na baterii, svit jde nastavit naplno, tzn chip ok. změřil sem odběr celého zařízeni , 7mA. Nikde tam nic proud nežere , že by to baterky nedaly. už nevím kam sáhnout. připadne mi to jako by se tranzistor málo otvíral...

⁣Odesláno z TypeApp ​