falsovane DS18B20

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Duben 22 10:29:10 CEST 2020

Zdravím,

týkalo se to i D18B20. Měli jsme tenkrát několik set těchto čidel bez
kalibrace. Pokud se pamatuji, nebyla z výroby kalibrační tabulka vůbec
nahrána (?). Byl na to návod, ale znamenalo to změřit DS18B20 v mnoha
bodech.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel