Re: Chyba v C - velmi podivné chování

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Duben 22 08:16:39 CEST 2020

To je standardně zažitý omyl, který se traduje z dob kdy překladače příliš neoptimalizovaly.
Současné překladače dělají hodně dobrou práci.

Pokud mohu mluvit z vlastní zkušenosti a pokud je možno ARM považovat za mikročip, tak mě naopak překvapuje
kde všude překladač (GCC) inlinuje, a to i v případě že mám optimalizaci nastavenou na Debug.

Nehledě na to že lze použít  __attribute__((always_inline)).

Tomáš