OT: "skynet"

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Duben 20 23:05:35 CEST 2020

Tak, tak :)

Tu sa da ta vpravo este pripisat perspektive a skresleniu:
https://drive.google.com/file/d/1xARSW5aLX9OWezR-_ij7ETCW-srLdCXk/view

Ale tuto ta v strede fotky je jasne hacknuta (slaba, kratka, zly smer) :)
https://drive.google.com/file/d/10TLgmgoBg84hsAqLFe0nfr3l_nzaObL4/view

Dnes boli menej vyrazne, tak si treba pridat jas.
Pre rychlu orientaciu:
-hore je Velky voz vyvrateny na streche :)
-vlavo dole je Polarka s Malym vozom.

Inac ten google drive je zufala aplikacia, skusim najst nieco rozumnejsie...

miro