Zlobi WiFi

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 20 15:10:45 CEST 2020

Díky za tip. Přímo tohle tam nebylo, tak jsem zkusil zakázat „vypínat z důvodu úspory“.

Blbý je, že nepoznám zda to pomohlo a hrozí, že když ne, tak stihnu zapomenout na tento pokus a pak určitě nebude fungovat obvyklé řešení…

PH

Od: Zuffa Jan
Skusil by som vypnut pre wifi power save mode
Alebo ho pripadne zapnut, mozno to pomoze

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek

Na notebooku Lenovo Z50/75 mi zlobí wifi. Průměrně tak 1 za několik týdnů se odpojí a už se nemůže připojit. Ani k jinému routeru. Sice všechny vidí, ale pokus o připojení není úspěšný. Tečky běhají a běhají, pak nic. Pomůže zasleepovat, chvíli počkat a probudit.

Víte někdo, jak to řešit?