openscad - 3d z dvou ploch

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Duben 20 09:38:24 CEST 2020

Möbiova páska nemá objem. To byste jí musel přišít po obvodě na nějaký
hadr, pak by to objem mít mohlo. Ale jestli to objem má a jaký, to
netuším, je na to potřeba víc jak 3 prostorové rozměry. Sice jsem viděl
jak vypočítat objem 3-rozměrné hranice 4-rozměrné koule (prý v něčem
podobném můžeme žít), ale objem Kleinovy láhve se patrně řeší až v blázinci.

Mrazík