OT - Kde sehnat nestandardní gufero?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Duben 19 20:28:36 CEST 2020

Dobrý večer,

prolíná mi olej ze převodky řízení na autě, tak jsem se pustil do opravy
(čeká mě TK a už posledně to bylo o fous). Je tam na pohled normální
gufero, ale má samozřejmě nestandardní rozměry - hřídelka má průměr 19
mm, vnější průměr gufera je 29 mm, výška 4,5 mm (5,5 i s prachovkou).
Měřeno šuplérou, možná jsou to nějaké palcové míry.

Nejpodobnější jsem našel
https://www.gufero.cz/gufero-nbr-typ-gp/11621-gufero-nbr-gp-19-x-29-x-7.html,
ale to je moc vysoké.

Zkoušel jsem hledat i opravné sady přímo na auto (Nissan Almera, 2004,
1.5 benzín), ale bezvýsledně - mají jenom na klasickou převodku bez
posilovače, tam je gufero jiné.

Nemáte nějakého osvědčeného dodavatele, který by podobnou chuťovku mohl mít?

Jinak samozřejmě zkusím zkrátit pružinku, ale radši bych koupil nové.
Cena nové převodky už se docela blíží hodnotě celého auta a z vrakoviště
to bude sázka do loterie...

Díky, JMN