openscad - 3d z dvou ploch

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Duben 19 13:05:22 CEST 2020

> Dejme tomu, ze mam 2 skicy plochy slozitejsiho tvaru, jde provest
> nejaka transformace, ktera z toho udela 3D objekt ktery bude mit
> zakladnu odpovidajici jedne a horni stranu druhe plose? Aby proste
> vznikly sikme steny (scale u linear_extrude nedava dobry vysledek,
> tvar neni rozumne centrovatelny)

Hrál jsem si s něčím podobným. Plochy byly naimportovány z SVG pomocí
doplňku pro Inkscape jako Bézierovy křivky.
Algoritmus fungoval tak, že procházel obrysy jedné plochy, k tomu našel
nejbližší bod druhé plochy a vytvořil hranu. Rozhodně to není
univerzální řešení pro všechny příklady.

Pro konvexní by měl stačit hull přes 2x linear_extrude.

Pak mám pocit, že něco může být v knihovně BOSL2 (něco se o tom
zmiňovali v konfeře o Openscadu, ale detaily nevím).

L.