Re: Ali - reklamace už tu bylo.

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Duben 18 21:29:43 CEST 2020

s Ebay mám ale nepřijemnou zkušenost, objednal jsem baterie NiMh tuším
10ks kapacita samozřejmě asi třetinová, prodejce nabídl slevu asi 3
dolary, nebo poslání zpátky, pokud půjdete do sporu, tak Ebay to řeší
tak že to musíte poslat zpátky, pokud se Vám to nelíbí, vzhledem k ceně
poštovného zpět to samozřejmě nemá smysl..

Libor