[OT] lepidlo na duse - veloduse

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Duben 18 18:49:32 CEST 2020

Na trny výborně fungují bezdušové pláště a tmel. Jednou jsem to viděl na vlastní oči, když jsme čekali na zbytek party. Jeden z nich píchnul pár metrů od nás. Bylo vidět, jak vystříknul tmel a okamžitě bylo zalepeno.
V Chorvatsku byly úseky, kde si defekty kvůli trnům "užili" téměř všichni.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Saturday, April 18, 2020 9:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] lepidlo na duse - veloduse

Když jsem jako kluk hodně jezdil, tak jsem občas píchnul, nějaký trn z
akátu, vozil jsem taky náhradní duši, je to nejrychlejší oprava, když
jste na cestě. Píchlou duši jsem pak lepil až doma.

Teď tu mám dvě závady, jedna duše prodřená o tu matku, co drží drát v
ráfku, je tam samozřejmě páska, ale byla posunutá ke straně a tak se
duše časem prodřela. Samotného mě to překvapilo, to kolo mám přes 15
let. Zalepil jsem to zbytkem lepidla a záplatou, co jsem tu měl, snad
to bude držet, kdyžtak náhradní duši mám taky.

Druhá závada se zalepit nedá, koupil jsem starší dětské kolo s 24"
koly a je díra na boku ventilku. Ta duše byla posunutá, takže byl
ventilek na šikmo a opíral se o tu díru. No a zjistil jsem, že 24"
duše všude nemaj a taky mám zrovna nějaký rozměr, co se už moc
nepoužívá (1 3/8 540), pláště na to moc nejsou, třeba v Alze maj 24"
jen jedny a ty mi na to nepasujou. Takže o důvod víc mít doma čím
zalepit duši, když bych novou sháněl po všech čertech nebo na ni
čekal, až přijde z eshopu.

P.K.