Ali - reklamace už tu bylo.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Duben 18 11:31:47 CEST 2020

Dobrý den,

Musím potvrdit, že se karta obrátila. U Ali se snažím být přes 5 let hodně
objektivní. Když pošlou to co mají, tak vždy 5 hvězdiček. Pokud chtěl někdy
se mnou někdo vorat, tak dispute a hotovo. Poslal jsem foto a popis a bylo.
Jenže poslední dobou to spíš obracejí ve prospěch prodejců.

Objednal jsem si ovladač k televizi s komunikací na 433MHz a samozřejmě mi
poslal infra. Tak jsem to rozporoval. A ať pošlu fotku. Tak jsem to popsal a
vyfotil. Prodejce se k tomu vyjádřil, že je to co prodává. Neberou v podtaz,
že prodejce má v popisu tu komunikaci RF 433MHz.

Jak by jste se chovali dál?

Míra.