OT: "skynet"

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Duben 18 02:04:52 CEST 2020

Citat som o tom cital, ale nazivo som to videl teraz prvykrat. Nevediet
o co ide, tak by som si povedal, ze vesmirni lide naozaj existuju (LOL),
alebo ze zacala 3. svetova.
Ako toto naozaj znici vela astronimickych pozorovani...

Este som pridal jednu 15s fotku. Nic moc, ale nebol som pripraveny...
Nabuduce zoberiem stary fotak, ktory poznam a snad to bude lepsie :)

miro