[OT] lepidlo na duse - veloduse

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Duben 18 01:01:32 CEST 2020

Ked som este jazdil vela na cestnom (mal som cca 10-rocne obdobie
7-10tis km/rok), to sa parkrat do roka pritrafilo prerazenie.
Prepichnuti vela nebolo, ale stali sa aj tie.
Potom, so zvysenim premavky, som presedlal na horsky a to boli kadejake
trne, droty.. Pamatam sa, ako som sa raz ponahlal z prace domov. Vzdy
som isty usek jazdil po ceste, ale vtedy som to strihol po chodniku cez
parcik skratkou. No a crepy z rozbitej flase som zbadal neskoro. Tak
namiesto rychlej cesty domov som menil dusu..
Jednu dusu som mal zalepenu presne 20x, to som poratal a povedal som si,
ze staci a vyhodil som ju :)

Inac vzdy som nosil, aj stale nosim nahradnu dusu. Lepim az doma a
zalepenu dusu mam potom ako nahradnu. Napriek tomu mam aj "zo dve"
zaplatky a lepidlo. Na ceste som lepil mozno 3x (akoze uz po vymene
nahradnej duse som zase pichol).

miro