[OT] lepidlo na duse - veloduse

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 17 22:11:29 CEST 2020

Nějaké takové UHU jsem taky měl a potvrzuji, drželo na všem možným.

Já zas ze starých duší dělám nárazníky na Lipolky do letadel (součástí je ještě špunt z EPP). Zásadně to snížilo spotřebu baterek, teď už končí jen ztrátou. A někdy se s nimi pokouším opravovat podrážky.

Ale zajímalo by mě, jak vznikají důvody k lepení duší. Od doby co mám skejt, už na kole jezdím jen na táboře, ale půlku 90. let jsem jezdil průměrně 20 km/den většinu roku a myslím že jsem píchnul tak jednou. A pak ještě před pár lety na táboře, to byl ale velmi starej plášť (z těch 90. let) s dírou, tak se mi asi 2 duše za sebou proděravěly. Od výměny pláště zas nic.

 To jsou někde oblasti s napínáčkama na cestě?

PH

Od: Petr Labaj

Tohle je skvělé lepidlo typu "co slepí, to nepustí".

https://vytvarnepotreby.cz/vse-pro-rezani-a-lepeni-lepeni/7023-lepidlo-uhu-por-na-styropor-40g-na-tvrde-peny-polystyren.html

Není úplně levné, ale je opravdu hodně univerzální. Lepí a neleptá i
všelijaké pěnové hmoty atd.
Mám ho otevřené už přes 10 let a funguje stále jako zamlada.
Duše lepí výborně. Zůstává pružné.
Jezdím hodně, takže bohužel i dost lepím. Záplaty vždy vystřihnu ze
staré duše.