Pruhy na NB

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Duben 17 09:34:00 CEST 2020

Dobrý den všem

Takže řešením byla opravdu RAM. Modul má všechny parametry shodné s
původním, ale je od jiného výrobce. Pokud by se závada nezačala
projevovat krátce po jejím přidání, tak by mne jako první nenapadla,
takže děkuji zde přítomným za potvrzení domněnky.

Zeman

Datum: Thu, 09 Apr 2020 09:32:34 +0200
Od: Josef Zeman <jozem na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: RE: Pruhy na NB

Díky všem za nápady. Manipulace s RAM mne napadla první.  Má 2 GB
dedikované paměti a když nestačí, tak se začne sdílet. Šlo mi ale
hlavně o to, jestli tenhle způsob degradace obrazu rovnou neukazuje na
konkrétní problém. Upéct GPU se podařilo v jeho předchůdci. Tam byl
projev diametrálně odlišný. Očesaný MB jsme pekli v troubě systémem, že
ho buď vyhodíme hned nebo až za chvíli. Okolo čipu hromady tavidla a
sedm minut v obyčejné elektrické troubě. Dodnes funguje bez potíží, ale
nedůvěra v něj vedla ke koupi nového. Taky už je poněkud zastaralý.
Když příčinu odhalíme a odstraníme, tak dám vědět. Zkušenost se může
hodit.

Zeman