Re: KICAD - chybové hlášky

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Duben 16 21:43:50 CEST 2020

Ta háška je korektní. Pokud se jí chcete zbavit tak asi buď změnit
výstupy schematické značky na něco, co spolu nekoliduje (ve verzi 5 lze
editovat i jen dočasně bez nutnosti změny součástky v knihovně), nebo v
nastavení ERC vypnout reportování chyby pro danou kombinaci typů pinů.
Nejlepším řešením, tj.j možnost ignorování dané konkrétní chyby v kicadu
bohužel (zatím) není.

J.S.