Re: Jaký projektor?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 16 17:36:55 CEST 2020

Tak dnes dorazil ten laserový projektor, poslali dokonce lepší model.
Musím uznat, že je to opravdu jiný level - kromě svítivosti , která je pro
naše účely až zbytečná je nádherný obraz.
Takže ten laser byl opravdu dobrý tip! Věděl jsem, že jsou LED projektory,
ale tam to s tou svítivostí je špatné, nebo
u výrobků se srovnatelnou svítivostí zase strašná cenovka.
U toho Epsonu co máme nešla pořádně vyvážit bílá, tohle kreslí bílou
perfektně.
Vzhledem k tomu že by měla být životnost mnohem větší než u "lampového"
uvažuji, že si něco podobného pořídím i pro sebe.
Na TV nekoukám a to co sjíždím stažené by bylo na dvoumetrové úhlopříčce s
lepším zážitkem...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>