Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 16 10:08:03 CEST 2020

Mám z obyčejné jehly, injekční stříkačky a krokáče udělaný dávkovač, ale
už ho nepoužívám.

https://photos.app.goo.gl/AHS9th12hxF4BvPk7

Je to bez elektroniky, tu jsem měl v kontaktním poli. Věnuji (k
vyzvednutí v Praze Dejvice), protože používám tlakový dávkovač (do teď
na 3D tiskárně), od zítřka na malé homodomo osazovačce.

Oja